✉️ [email protected]   📞 +32497409297

Placeholder Image
AANKOPEN € 150,-

 

 

Herken je dit?

Je hebt jouw verkoopgesprek gevoerd en je hebt de indruk dat het een redelijk goed gesprek was. Je denkt voldoende info gegeven te hebben over het hoe en het wat van hetgeen je verkoopt.

De klant geeft de indruk dat hij wel geïnteresseerd is, maar beslist uiteindelijk om niet te kopen.

2 mogelijke scenario’s hebben zich hier voorgedaan.

  1. De potentiële klant stelt extra vragen, moeilijke vragen, waar je niet altijd goed weet hoe je hierop moet reageren. Je probeert met haar en tand de goede antwoorden te geven, maar uiteindelijk koopt de klant niet. OF
  2. De potentiële klant stelt geen vragen maar argumenteert waarom hij niet zal kopen.

 

De moed zakt jou in de schoenen, je wil niet pusherig zijn en overweegt om dit gesprek op te geven en dus de klant te verliezen.

De klant koopt niet bij jou.

Je hebt de deal gemist. 

Een duidelijk voorbeeld van hoe het ‘kan’ verlopen wanneer een klant een bezwaar heeft.

De vraag is nu: hoeft het altijd zo te lopen? Hoef je noodzakelijkerwijs de klant in dergelijke situatie te verliezen?

 

Uiteraard niet, het kan ook anders!

Een bezwaar is een argument dat jouw potentiële klant heeft om (NOG) NIET te kopen.

En de vraag is…

Wat betekent het wanneer een klant een bezwaar heeft?

Hoe ga je daarmee om?

En wat moet je nu precies doen om deze om te buigen tot een ‘ja’?

Want ja, het kan ook anders!

Ja, bezwaren kan je ombuigen!

Wil jij leren hoe je met bezwaren moet omgaan en hoe je deze moet ombuigen?

Ja?

Dan is de online training ‘Hoe omgaan met bezwaren’ ideaal voor jou!

In deze cursus leer je

  • Wat is een bezwaar
  • Wat mag je wel of niet mag zeggen tijdens het gesprek wanneer je een bezwaar krijgt
  • Hoe en wanneer counter je een bezwaar
  • Hoe structureer je het gesprek op het moment van een bezwaar
  • Hoe overtuig je dan toch jouw potentiële klant
  • Hoe zorg je ervoor dat potentiële klanten toch jouw product of dienst willen aankopen
  • Hoe zorg je ervoor dat jij 8 op de 10 klanten binnenhaalt

  

Na deze cursus kan je exact een bezwaar herkennen, weet je hoe je daarmee moet omgaan en hoe je deze bezwaren efficiënt kan ombuigen. 

 

De investering voor deze training is 150 euro (excl. btw).

Wil jij meer deals binnenhalen?

Wil jij exact weten hoe je moet omgaan met bezwaren?

Wil jij vlotter verkopen?

JA? Schrijf je dan snel in!

AANKOPEN € 150,-

REACTIES VAN DEELNEMERS

Placeholder Image

Johan Huygh  -  ToManage

Dankzij Karina’s salestrajecten werd mijn verhaal, mijn branding, op slag veel sterker. Ik zorg er nu consistent voor dat mensen mij leren kennen, offline én online. Ook mijn aanbod is gediversifieerder. Het gevolg? Prospects bellen mij nu gewoon op in plaats van omgekeerd!”

“Karina kan als geen ander meedenken en inspireren, je uit je schulp halen en je laten werken aan je verhaal. Waarom ik graag met haar samenwerk? Omdat ze effectief interesse toont in wie je bent en wat je doet en omdat het gewoon resultaten oplevert.”

Placeholder Image

Annemie Goemaere - Antares Wellness

Deze training heeft mij een duidelijke kapstok en structuur gegeven. Ik weet nu precies hoe ik een bezwaar moet ombuigen om de klant finaal te overtuigen om bij mij te kopen.

Ik voel mij vandaag zelfverzekerd en voel dat het elke keer beter en beter gaat.

Placeholder Image