✉️ [email protected]   📞 +32497409297

Online training

Het verkoopgesprek:

omgaan met bezwaren


Herken je dit?

Je hebt jouw verkoopgesprek net afgerond. Nou, denk je voldaan, dat ging redelijk vlot! Je hebt voldoende info meegegeven over wat, hoe en waarom jouw product of dienst de klant vooruithelpt.

Die klant geeft alvast wel de indruk dat hij geïnteresseerd is… en tóch beslist hij NIET te kopen. Hij heeft één of meerdere bezwaren.

En nu? Weet jij hoe je met bezwaren moet omgaan tijdens een verkoopgesprek?

Deze online training is van jou
voor slechts € 150,-

 

Yes! Ik wil nu meteen aan de slag!
Placeholder Image

Hey daar!

Ik ben Karina Urbina

Als sales & business coach help ik gedreven ondernemers (zoals jij dus) hun business te boosten en hun omzet spectaculair te verhogen. Hoe? Door jou beter, sneller en efficiënter te leren verkopen, zowel online als offline.

Dat was mijn sales pitch, juist. 😉 Daarmee stel ik mezelf kort en krachtig voor, overal waar ik kom. Hierin zit ook mijn missie, de echte reden waarom ik ondernemer ben geworden.

Want ja, ik wil jouw leven en jouw business oprecht succesvol maken. Ik gooi al mijn expertise op vlak van sales & business in de strijd voor jou.

Als het verkoopgesprek niet loopt zoals gehoopt…

Als een potentiële klant bezwaren heeft, dan kunnen deze twee scenario’s zich voordoen:

  1. De potentiële klant stelt extra vragen. Moeilijke vragen, waar je geen pasklaar antwoord op hebt. Je probeert met hand en tand je product/dienst te verdedigen, maar uiteindelijk koopt de klant niet. 
  2. De potentiële klant stelt geen vragen, maar argumenteert waarom hij niet wil kopen.

De moed zakt jou in de schoenen... Je wil niet pusherig overkomen en overweegt om dit verkoopgesprek op te geven.

Het logische gevolg? De klant koopt niet bij jou. Je hebt de deal gemist.

De vraag is nu: hoeft het altijd zo te lopen? Uiteraard niet, het kan ook anders!

Placeholder Image

Hoe omgaan met bezwaren tijdens een verkoopgesprek?

Ten eerste, wees je ervan bewust dat omgaan met bezwaren simpelweg hoort bij het verkoopgesprek.

Een bezwaar is een argument dat jouw potentiële klant heeft om (NOG) NIET te kopen. Meestal zitten die bezwaren al lang klaar in zijn achterhoofd: geen geld, geen nood, geen zin, niet het juiste moment…

De vraag is eerder: wat betekent het écht als een klant een bezwaar heeft? Hoe ga je daar dan mee om? En wat moet je nu precies doen om dat bezwaar om te buigen tot een JA?

Want ja hoor, dat kan je perfect leren!

Slim aan de slag met deze online training! In ‘Het verkoopgesprek: omgaan met bezwaren’ leer je:

Placeholder Image

Wat is een bezwaar?

Placeholder Image

Wat mag je wel of niet mag zeggen tijdens het verkoopgesprek wanneer je een bezwaar krijgt?

Placeholder Image

Hoe en wanneer counter je een bezwaar?

Placeholder Image

Hoe structureer je het gesprek op het moment van een bezwaar?

Placeholder Image

Hoe overtuig je dan toch jouw potentiële klant?

Placeholder Image

Hoe zorg je ervoor dat potentiële klanten jouw product of dienst wél willen aankopen?

Placeholder Image

Hoe zorg je ervoor dat jij 8 op de 10 klanten binnenhaalt?

 

Na deze online training kan je een bezwaar exact herkennen, weet je hoe je daarmee omgaat en hoe je bezwaren efficiënt ombuigt naar een JA.

Zodus

Placeholder Image

Wil jij meer deals binnenhalen?

Wil jij exact weten hoe je moet omgaan met bezwaren?

Wil jij vlotter verkopen?

JA? Schrijf je dan snel in!

voor slechts € 150,-

Ja, Ik wil NU aan de slag met deze online training!
Placeholder Image
Annelies De Roover - Pop Coaching

"Karina is een gedreven mentor, die doet wat nodig is om haar mentees naar the next level te krijgen. Voor zij die écht klaar zijn voor groei en meer omzet... Karina is the best!"

Placeholder Image
Astrid Van Bernebeek - De vragenfabriek.nl

"Zelden iemand zó enthousiast een training zien geven! Maar dat niet alleen: Karina komt heel professioneel en oprecht over. Ik ben fan vanaf nu"

You were born to win, but to be a winner, you must plan to win, prepare to win, and expect to win

- Zig Ziglar -